loading...
بیست ابزار|20بیست گراف,ابزار وب,فتوشاپ,اموزش فتوشاپ,
محل بنر دوستان و تبادل بنر
به بیست ابزار خوش آمديد..
لاو77



مهدی احمدوند

تبلیغات در سایت بیست ابزار
آخرین ارسال های انجمن
بیست ابزار بازدید : 384 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (4)

قالب تعرفه تبلیغات سری اول در بیست ابزار www.20-abzar.rzb.ir

 

 

برای دیدن دمو (پیشنمایش) کلیک کنید

 

کد قالب:

 

 

 

کپی برداری بدون منبع کاملا حرام و پیگیرد قانونی دارد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/09/06 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

بله گفته ی شما درست هست و من قبول دارم که ویراش قالب راهست هست و
تگ رو با Crrl F خیلی راحت میشه پیدا کرد ولی همون طور که گفتم همه ی کاربرا حرفه ای نیستند
خوشحال میشم باهم کار کنیم.
پاسخ : باشه مشکلی نیست عوض میشه ولی سرم خیلی شلوغه

اگه مایل بودین شما رو نویسنده بکنم

این هم بزودی ویرایش میکنم

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/09/05 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

من قالب رو با اجازه ی شما ویرایش کردم و اون بالا نوشته طراح قالب رو بهش دست نزدم ولی اون پایین نوشتم ویراش شده توسط دلتاطرح و همین طور تسط کردم می تونی ببینید
demokod.rozblog.com
خوشحال میشم کد ها رو درست کنید
اینم ادرس قرار گیری پست
http://deltatarh.ggbb.ir/قالب-تعرفه-تبلیغات-_-سری-اول/
پاسخ : با سلام

دوست عزیز

مشکلی نیست ولی اخر قالب باید بنویسید طراح اولیه بیست ابزار و ویرایش شده توسط دلتا طرح

بقیه موردی نیست ادرس پست شما رو هم دیدم
برای همدیگه هم دوس داشتی میتونیم کار کنیم

با تشکر

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/09/05 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من می چند تا ایراد داشت توی قالب ایراد که نه ولی خوب
مثلا به جای [RBشکلکlog_Forum_Link] ادرس انجمن خودتا گذاشتی
کاربرای اماتور که نمی تونند قالب رو ویرایش کنند پس به مرور زمان بازدید وبلاگت کم میشه
یه سری کد هست که بهتره اونا رو جابه جا کنی
اگه خواستی خبر بده تا خودم برات جابه جا کنم و کد رو تو ایمیل برات بفرستم
مثلا به جای
/http://www.20-abzar.rozblog.com/forum
از تگ
[RBشکلکlog_Forum_Link]
باید استفاده کنی
پاسخ : دوست عزیز بله درسته من این تگ رو بکار نبردم ولی کاربران میتونن ویرایش کنن کاری نداره

یا میتونن کد قالبو بدن دوباره ویرایش بشه

و ادرس رو حذف و اینو بزارن:

/forum/

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/08/11 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من برای تبادل لینک و یا بنر رایگان به ادرس زیر سربزن

پاسخ : شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هدف از سایت این است که یه کمکی به وبلاگ نویسان و طراحان بشه از بازدیدتون منتشکرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 97
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 626
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 4,070
  • بازدید سال : 49,337
  • بازدید کلی : 548,259
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی


    دریافت کد

    محل تبلیغات گوشه ای


    تبلیغات