loading...
بیست ابزار|20بیست گراف,ابزار وب,فتوشاپ,اموزش فتوشاپ,
محل بنر دوستان و تبادل بنر
به بیست ابزار خوش آمديد..
لاو77



مهدی احمدوند

تبلیغات در سایت بیست ابزار
آخرین ارسال های انجمن
بیست ابزار بازدید : 716 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

X بلاک شماره کاربری X کد شماره کاربری X بلاک معرف کننده X کد معرف کننده X بلاک تعداد کاربران معرفی کرده X کد تعداد کاربران معرفی کرده X بلاک قالب پروفایل X کد های قالب پروفایل X بلاک های جدید قالب پروفایل رزبلاگ X بلاک برای درباره ی من X بلاک برای شما کاربری X بلاک شماره کاربری ماننده 98لاو X بلاک شماره کاربری ماننده لاو77 X کد ها و راهنمای قالب پروفایل X بیست ابزار X بلاک شماره کاربری برای قالب پروفایل های انجمن رزبلاگ| بیست ابزار X بلاک شماره کاربری برای پروفایل های انجمن رزبلاگ X بلاک شماره کاربری برای قالب پروفایل X بیست ابزار مرجع ابزار و گرافیک X اخبار رزبلاگ X جدیدترین اخبار های رزبلاگ

 

 

 

 

سلام خدمت کاربران عزیز و دوست داشتنی بیست ابزار

 

خب دوستان دوباره مروری بکنیم به چیزایی که گفتم:

 

امروز هم مثل روزای قبل براتون کدهای بسیار جالبی اوردم

دو پست قبلی ما اگه دقت کرده باشین بلاک یا کدی از سرویس رزبلاگ بود که در قالب پروفایل قرار میگرفت درباره ی اون کاربر رو نشون میداد

امروز من یک کد البته چند کد در این پست میزارم

که اولیش شماره کاربری شما رو نشون میده

دومی تعداد کاربرانی که معرفی کردین

و سومی که اخریش هست کسی که شمارو معرفی کرد اسمش در پروفایل شما میاد

خب زیاد توضیح نمیدم

کد بسیار جالبی هست اگه میخواهید انجمن رزبلاگ شما ماننده انجمن های مای بی بی بشه و امکانات کامل و کاربرپسند بشه از این کد هایی که بیست ابزار قرار میده استفاده کنید

 

 

توضیحات جدید:

 

یه سری توضیحات دیگه مونده که میخوام به شما بگم

شاید شما بگین این کد هایی که بیست ابزار میزاره چه فایده ای داره

این کد ها چی هستن و کارایی اینا چیه:

 

خب با اضافه کردن این کد یه امکان جدیدی به پرو.فایل خود و کاربران اضافه میکنید.
از این به بعد میتونید دوستان خوتون رو از طریق لینکی که توی پروفایلتون هست به انجمن معرفی کنید و امتیاز کسب کنید.
یعنی چیه ؟ یعنی اینکه اگه الان بروید به پروفایلتون .
مثلا پروفایل من:
http://20-abzar.rzb.ir/Forum/User/admin
زیر وضعیت که نوشته آنلاین یا آفلاین این نوشته رو مشاهده میکنید:

براي معرفي يک کاربر به انجمن، از اين لينک اختصاصي استفاده کنيد : http://love77.rzb.ir/Forum/Register/admin

خب این یعنی من مثلا میخوام یکی از دوستام رو به بیست ابزار دعوت کنم و امتیاز دریافت کنم و مشخص بشه که ایشون رو من به بیست ابزار معرفی کردم.
برای این کار لینکی که توی پروفایلتون هست رو به دوستتون میدین.
این لینک اختصاصی شماس.
لینک ثبت نام در بیست ابزار هست.
وقتی دوستتون از طریق لینکی که بهش دادین توی بیست ابزار ثبت نام کرد و فعالیت کرد.
یک درجه به امتیاز شما توی سایت اضافه میشه و تعدا معرفی که زیر همون لینک هست تعداد اعضاییی رو که شما به بیست ابزار معرفی کردین مشخص میکنه ....

اگه بازم متوجه نشدین:

مثلا من الان ثبت نام کنم توی بیست ابزار شما کاربری یعنی من چندمین نفر عضو بیست ابزار هستی

دومی اگه کسی از دوستات یا تبلیغ کردی چند نفر رو دعوت کردی

سومی هم اگه کسی تو رو دعوت کرده باشه اسمش میاد

 

*دوستان اگه توضیح کامل نبود ببخشید*

خب اول بریم سراغ دمو:

برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک کنید

کد بلاک های جدید پروفایل ها

 

دموی دوم:

دموی بعدی که میخوام بهتون بگم:

به پروفایل مدیریت سایت عاشقانه لاو77 برین:

http://love77.rzb.ir/Forum/User/admin

این کد رو مشاهده میکنید(دمو رو)

 

 

 

خب برین سراغ کد و بلاک های جدیدی که توسط بیست ابزار منتشر شد:

 

شماره کاربر: [UserId]


تعداد معرفی : [Count_Referrer]


معرف : [Referrer]

 

این بلاک هم برای درباره ی من هست که توی پست قبلی هم گذاشته بودم


درباره: [About]

 

 

اگه کد رو بلد نیستید کجا بزارید در نظرات یا در انجمن پیام خصوصی بدین:

http://20-abzar.rzb.ir/Forum/Send/Message/admin

 

و اگر قالبتون اختصاصی هست و به ما اعتماد ندارید میتونید کد قسمتی که ما میگیم رو بدین تا براتون کد نویسی بشه

 

**کپی برداری از این کد و بلاک ها طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای مجازات های نقدی و زندان را در بر خواهد داشت.**

 

کپی کردن از این بلاک و کد ها در صورت مشاهده ما و دوستانی که به ما اعلام میکنن حرام و شدیدا پیگرد قانونی دارد

 

 

*با تشکر از شما بابت خواندن این مطالب و کپی نکردن*

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هدف از سایت این است که یه کمکی به وبلاگ نویسان و طراحان بشه از بازدیدتون منتشکرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 97
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 626
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,426
  • بازدید ماه : 5,128
  • بازدید سال : 50,395
  • بازدید کلی : 549,317
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی


    دریافت کد

    محل تبلیغات گوشه ای


    تبلیغات